• يکشنبه ٣ دی ١٤٠٢-١١:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٣٨
نجفی تذکر داد:3-202

ضرورت اجرای پیوست ترافیکی پروژه منطقه 14

عضو شورای شهر تهران در خصوص ضرورت پیاده سازی پیوست ترافیکی برای پروژه احداث مجتمع مسکونی منطقه 14 تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی، در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک میلاد حضرت مسیح در تذکری خطاب به شهرداری منطقه ۱۴ اظهار داشت: اخیراً کمیسیون ماده ۵، مجوز احداث مجتمعی مسکونی، تجاری و خدماتی در این منطقه و جنب مترو نبرد به یکی از بانک های خصوصی را داده است که در پیگیری هایی که بنده داشتم پیوست ترافیکی آن دیده نشده و با وجود ترافیکی که در خیابان پیروزی تقریباً در بیشتر ساعات روز وجود دارد احداث این مجتمع قطعاً ترافیک این خیابان را افزایش خواهد داد.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه معتقد است که با تعریض خیابان قره یاضی و اصلاح هندسی این خیابان می تواند مشکل بار ترافیکی خیابان پیروزی را کاهش دهد اما این خیابان با محل مجتمع که در چهارراه کوکاکولا می باشد؛ دارای فاصله بوده و در عمل شاید خیلی تأثیرگذار نباشد.
نجفی ضمن تشکر از شهرداری منطقه که یکی از پروژه های راکد خیابان پیروزی را تعیین و تکلیف کرده؛ متذکر شد که موضوع ترافیک این مجتمع را در نظر داشته باشند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در زمان احداث سرای ایرانی در منطقه ۱۵ و سه راه افسریه موضوع ترافیک این مرکز تذکر داده شد اما شهرداری توجه ای به این نکته نکرد و امروز می بینیم که ترافیک این نقطه افزایش داشته و موجب نارضایتی شهروندان شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از شهرداری تهران می خواهم به تذکراتی که اعضای شورا در خصوص مسایل و مشکلات شهر بیان می کنند توجه کنند. اینکه اعضا تذکر دهند اما شهرداری به همان رویه خود ادامه دهد روندی غلط است که به نفع شهر و شهروندان نخواهد بود و باید اصلاح شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: